W lublinie naprawiamy i regenerujemy maglownie, belki, zawieszenia oraz tylne osie

Wykonujemy naprawy zawieszenia

Regeneracja maglownic

Maglownica to potoczna nazwa przekładni kierowniczej - listwowej. Najczęstszymi objawami usterek przekładni są:

  • stuki;
  • wyciek oleju hydraulicznego z układu wspomagania;
  • brak wspomagania w jedną stronę;
  • nierówna siła wspomagania w obie strony.

Przy regeneracji przekładni (maglownicy) naprawie podlegają takie elementy jak:

  • listwa - gdy jest skorodowana szlifujemy ją lub nakładamy chrom techniczny;
  • zawór dystrybucyjny - tulejujemy obudowę;
  • cylinder obudowy - konowanie

Po naprawie tych elementów, przekładnia jest montowana w jedną calość do czego stosowane są nowe zestawy uszczelnień.

 regeneracja maglownic Lublin
powiększ zdjęcie
 regeneracja maglownic Lublin
powiększ zdjęcie
 regeneracja maglownic Lublin
powiększ zdjęcie

 

 Maglownice przed i po naprawie  

Regeneracja belek tylnego zawieszenia

Naprawa tylnej osi (belki) w samochodach marki PEUGEOT, CITROEN polega na wymianie zużywających się elementów takich jak: czopy, łożyska, uszczelniacze, zabieraki drążka stabilizatora, elementy metalowo-gumowe zawieszenia osi. Zdarza się konieczność tulejowania miejsc w wahaczach w które montowane są lożyska.

Standardowa naprawa zawiera wymianę dwóch czopów i dwóch zestawów łożysk z uszczelniaczami. Po takiej naprawie zapewniamy długotrwałą eksploatację na co dajemy gwarancję.

 regeneracja maglownic Lublin
powiększ zdjęcie

 

 regeneracja maglownic Lublin
powiększ zdjęcie

 regeneracja maglownic Lublin
powiększ zdjęcie

 naprawa maglownic Lublin
powiększ zdjęcie
 naprawa maglownic Lublin
powiększ zdjęcie
 Tylna belka przygotowana do montażu  Tylna belka przed i po wymianie czopów

Regeneracja wahaczy

Wahacz, element zawieszenia przeważnie na jedną lub dwie tuleje met. - gum. (tzw. silentblocki) i jeden lub dwa sworznie kuliste.

Silentblocki można wymienić na nowe, natomiast sworznie kulowe regenerować. Regeneracja polega na roztoczeniu, zabezpieczeniu i wymianie sworznia wraz z układem z tworzywa sztucznego, a na koniec zawalcowaniu (zabezpieczenie przez wysunięciem się tych elementów). Aby zabezpieczyć wahacz przed dostaniem się wilgoci do sworznia stsowane są nowe osłonkii gumowe.

 naprawa maglownic Lublin
powiększ zdjęcie
 naprawa maglownic Lublin
powiększ zdjęcie